Mahtava naamiaisasu oppilaitoksen naamiaisiin!

Opiskelun lomassa oppilaitoksissa on tärkeää pitää myös hauskaa! Hauska yhteinen tekeminen auttaa luomaan me-henkeä ja rentouttaa usein melko stressaavienkin opintojaksojen lomassa. Erilaiset naamiaiset ovat rentouttava vaihtoehto, sillä naamiaisissa opiskelijat saavat hetkeksi mahdollisuuden olla joku ihan muu. Näin opintojen stressaavuus ja lähestyvät deadlinet voi unohtaa edes hetkeksi. Esimerkiksi halloweenin aika on suosittua naamiaisten aikaa – ja pian on taas se aika vuodesta. Myös penkkareissa on perinteisesti pukeuduttu mahtaviin naamiaisasuihin. Jos etsit mahtavaa naamiaisasua oppilaitoksen naamiaisiin, nappaa tästä artikkelista parhaat vinkit ja kohahduta naamiaisissa oikein kunnolla!

Tiettyyn ajanjaksoon liittyvä asu

Joissakin naamiaisissa saattaa olla teemana jokin tietty ajanjakso, kuten 1700-luku, 1800-luku, 1950-luku, 60-luku tai 70-luku. Tällöin kannattaa tutustua Party Kingin valikoimiin! Esimerkiksi 70-luvun naamiais asu löytyy verkkokaupasta näppärästi. Pukeudu vaikkapa upeaan hippimäiseen Flower Power -asuun, turkoosiin Mama Mia -asuun tai näyttävään hopeanväriseen 70-luvun diskoasuun, joka on muutenkin kiva valinta opiskelijabileisiin. Tarjolla on myös näyttäviä 70-lukua henkiviä miesten pukuja. Peace and love oli valttia 60- ja 70-luvuilla!

Jos juhlien teemana on keskiaika, tarjoaa Party King oikean asujen aarreaitan! Voit pukeutua keskiaikaisiin juhliin vaikkapa pelottavaksi ruttotohtoriksi, keskiaikaiseksi kuningattareksi, mustaksi ritariksi, talonpojaksi, keskiaikaiseksi neidoksi, kievariherraksi, keskiaikaiseksi vartijaksi, venetsialaiseksi aatelismieheksi, King Arthuriksi, skotlantilaiseksi vapaustaistelijaksi tai keskiaikaiseksi prinssiksi. Tutustu myös pelottavaan mustaan pyövelin asuun ja reippaaseen keskiaikaiseen jousiampujan asuun!

Disney-aiheinen asu

Myös Disney-aiheiset asut voivat olla kivoja aikuisellakin. Harkitse ainakin Party Kingin Paha Kuningatar -asua tai Kaunottaresta ja hirviöstä tuttua Hirviön asua. Jos olette pariskunta, voi toinen teistä pukeutua leffasta tutuksi kaunottareksi eli Belleksi ja toinen Hirviöksi – jolloin olette yksi juhlien puhutuimmista pareista!

Eläinpuku

Erilaiset eläinpuvut ovat suosittuja vaihtoehtoja. Pukeudu oppilaitoksen juhlaan vaikkapa nallemaskotiksi tai violetiksi sarvivalaaksi, tai ratsasta paikalle näyttävästi täytettävällä T-Rexillä! Tässä asussa sisääntulosi on erityisen näyttävä!

Halloween-asu

Halloweenina suositaan usein erilaisia erityisen hurjia ja pelottavia hahmoja. Pukeudu vaikkapa klassiseksi Vampyraksi tai vedä päällesi näyttävä luuranko-jumpsuit. Scream-naamiaisasu on klassinen vaihtoehto oppilaitoksen halloween-juhlaan! Jos Jokeri-leffa puhutteli sinua aivan erityisesti, mikset pukeutuisi juhlaan Evil Jokeriksi? Upeiden halloween-asujen lisäksi Party Kingiltä löytyy mahtavia halloween-aiheisia kattaus- ja sisustustarvikkeita. Jos siis kuulut juhlien järjestelytiimiin, tutustu myös näihin osastoihin ja loihdi juhlatilaan hyytävää halloween-tunnelmaa!

Alien-asu

Ehkäpä haluat tuoda juhliin tunnelmaa toiselta planeetalta? Tällöin vihreä alien-asu on juuri oikea valinta sinulle! Voit pukeutua myös vaikkapa alien-kuninkaaksi tai naispuoliseksi avaruusolennoksi. Myös Alf Deluxe -asu on oivallinen vaihtoehto!

Pienen opiskelijabudjetin asuvaihtoehtoja

Moni opiskelija elää erityisen pienellä opiskelijabudjetilla, jolloin naamiaisasuun ei välttämättä ole montaa euroa sijoitettavana. Ei hätää, sillä Party King tarjoaa myös upeita pienen budjetin asuvaihtoehtoja! Edullisimmat naamiaistarvikesetit maksavat Party Kingillä nimittäin alle viisi euroa ja ne voi helposti yhdistää omasta kaapista jo löytyviin vaatteisiin, kuten mustiin jumppatrikoisiin. Tällaisen asun kokoaminen voi vaatia hieman enemmän mielikuvitusta ja vaivannäköä kuin valmiin näyttävän puvun ostaminen, mutta pienellä vaivannäöllä voit saada aikaan upean asun pikkurahalla! Tutustu ainakin yksisarvinen-tarvikesettiin ja hauskaan Havaiji-hameeseen! Taitava meikkaaja saa omasta meikkipussista löytyvillä tuotteilla aikaan ihmeitä!